Re: Geinteresseerd

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: Geinteresseerd
Date: Mon, 25 Nov 2002 18:42:13 +0100

On Mon, Nov 25, 2002 at 06:37:29PM +0100, address@hidden wrote:

> Ik ooit wel. Moest dan altijd de permissies van /dev/sound goedzetten.
> Maar tegenwoordig zit ik op een redelijk oud laptopken en zonder boxen...
> geen sound meer, dus.

> Yea, Opera, Puccini, Wagner... Da's inderdaad pas muziek! Kunnen we
> eens een aria als demo geven :).

> 't Probleem is dat het anders te complex wordt. We kunnen dat misschien
> eens demonstreren (afhankelijk van hoe mee het publiek is) maar ik zou
> daar geen les over geven. Je riskeert ze anders compleet te verwarren.
>
> Voor die andere desktops heb je trouwens al iets meer unix kennis nodig
> [...]

*nu* wel :)

Voor de mensen die onlangs er zijn bijgekomen: ~webworm/Mail/IN.glms
is mijn mailbox over GLMS er staan geen geheimen in denk ik dus als ge
er pas bij zijt kunde daarin lezen... (ik raad het aan)

Voor non zeus leden -> ge vraagt maar aan een zeus lid of em dien
folder wil copien.

--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.webworm.org
GNU/Linux advocate - http://www.gnu.org/

Imitation is the sincerest form of television.
                                   - Fred Allen (1894-1956)