www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] Savannah üzerinde Türkçe çeviri grubuna katılma taleb

From: mertgor
Subject: Re: [www-tr-comm] Savannah üzerinde Türkçe çeviri grubuna katılma talebim vardır
Date: Sun, 05 Apr 2020 16:17:08 +0000

Düzeltmeler için teşekkür ederim şimdi daha iyi olmuş depoya bu haliyle
eklenebilir

Yanlış anlamadıysam Files from Important Directories bölümündeki belgelere
bakacağım şimdi https://www.gnu.org/licenses/fdl-howto.html belgesini çevirmek
istiyorum eğer mümkünse Dökümantasyon nedir öğrenmiş olurum diye söyledim

Teşekkürler iyi çalışmalar görüşmek üzere