www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] Savannah üzerinde Türkçe çeviri grubuna katılma taleb

From: Mert Gör
Subject: Re: [www-tr-comm] Savannah üzerinde Türkçe çeviri grubuna katılma talebim vardır
Date: Tue, 7 Apr 2020 13:50:28 +0300

Kodlama gerektiren kısımları araştırmam gerekiyor bazı ifadeleri
anlamakta zorlandım Araştırdım buldum gerçi Bu bağlantıya bakarak
birşeyleri ilerletmeye çalışacağım :
https://en.wikipedia.org/wiki/Character_encodings_in_HTML

Daha dikkatli inceleyince farkettim nasıl düzeltme yaptığınızı

Teşekkürler görüşmek üzere

--

Mert Gör Turkey Istanbul UTC+03:00