Re: we zijn er bijna! (maar nog niet helemaal)~

From: gaspard
Subject: Re: we zijn er bijna! (maar nog niet helemaal)~
Date: Wed, 18 Sep 2002 10:48:03 +0200 (CEST)

On Wed, 18 Sep 2002, Rudy Gevaert wrote:

> [...]

idem :) Juist mijn eerste twee dagen vacantie in meer dan een jaar tijd
genomen...

Wat betreft beeldverwerking: ik wil dat wel doen. Gimp en xfig
(gecombineerd met latex).

> Ok, ik heb alleen nog maar websitebuilding met vim/emacs gedaan van
> het gene hierboven :).
>
> Trouwens ik weet niet of divx codering wel nodig is...is dat niet wat
> illegaal? :)

Dus zeker nodig :)

Gnome OF KDE. Ik denk dat ze compleet zullen verloren zijn als we alletwee
geven. KDE heeft al meer opties dan windows als je dan nog Gnome geeft...
Ben wel aan het twijfelen tussen KDE en Gnome. KDE is niet echt GNU/GPL
(maar ik gebruik het wel) en Gnome krijg ik bij mij niet aan de praat.

Educatieve soft?

> Installatie mandrake?

Dat zal ik wel doen. Ik wacht echter een beetje op Mandrake 9. Zij hebben
op de CD een zeer goede manual. Spijtig dat ie niet in Latex formaat is...

Daarenboven mogen ze dat dan installeren op zoveel computers als ze willen
en copieren zoveel keer als ze willen!

> Ga jij dat kopen?  Zeus kan dat kopen voor zeus en jij en gaspard
> kunnen dat dan gebruiken.

Vind ik een beter idé. Zou trouwens liefst CD's hebben want ik heb geen
DVD speler.