Linux besturingssysteem (fwd)

From: gaspard
Subject: Linux besturingssysteem (fwd)
Date: Wed, 18 Sep 2002 19:11:54 +0200 (CEST)

Ja mannekes, blijkbaar hebben we al zeer vroeg succes!

Ik voel mij echter persoonlijk niet sterk genoeg om dat zelf te doen (ken
niet van netwerken, heb dat thuis niet, weet zelfs niet altijd in welk
gaatje welke kabel moet :)).

Indien er sommigen zich geroepen voelen... (zou het wel niet gratis doen,
op zijn minst de verplaatsingskosten in rekening brengen) Ik wil altijd
wel meegaan... om bij te leren (en als ik tijd heb, da wordt het
probleem).

Moest je gaan, laat dan iets weten, anders mail ik naar dienen mens weer
dat we geen tijd hebben... zou echter spijtig zijn (in de lessen zouden we
anders al naar die school kunnen verwijzen)