Linux besturingssysteem (fwd)

From: gaspard
Subject: Linux besturingssysteem (fwd)
Date: Wed, 25 Sep 2002 12:36:51 +0200 (CEST)

Dag Geert,

Niet vergeten?

Gaspard

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 18 Sep 2002 15:55:59 +0200
From: Dirk Deceuninck <address@hidden>
To: address@hidden
Subject: Linux besturingssysteem

Beste,

Ik kreeg jullie e-mailadres door van Isabella Caeys van het REN-
Oostvlaanderen.
Ik ben ICT coördinator op een basisschool en ik zou graag beginnen met een
netwerk dat op Linux draait. Ik heb er al veel over gelezen maar voel mij
technisch niet sterk genoeg om aan een dergelijke onderneming te beginnen.
Ook zijn er tal van vragen die ik op het eerste zicht niet kan oplossen. Zou
het mogelijk zijn om mij in deze te helpen of om samen met studenten een
project in onze school te starten?

Dank bij voorbaat

Dirk Deceuninck
ICT-coördiantor Basisschool Henri d'Haese
http://users.pandora.be/basdhaese

address@hidden