Re: To Do's

From: gaspard
Subject: Re: To Do's
Date: Tue, 26 Nov 2002 16:22:48 +0100 (CET)

On Tue, 26 Nov 2002, Steven van Impe wrote:

> oei
> maw: alles moet binnen zijn voor de examens?

Ja, dat was de bedoeling.

> da gaat hier nie echt lukken denkik :(

Ik heb geen examens :) De delen van het Desktop gedeelte die niet
afgewerkt geraken zijn voor mijn kerstvacantie.

Voor het servergedeelte zal Geert waarschijnlijk het slachtoffer zijn.

Nu ja, je bent ook niet verplicht om mee te werken. Zorg dat je examens
goed zijn. Da's nog altijd het belangrijkste. 'k Probeer alleen maar
zoveel mogelijk mensen te ronselen. Minder werk voor mij :)

Wat betreft die LFS: ge hebt chance da ge daar tijd voor hebt. Als
werkmens kunde u da nie meer permiteren. *zucht*

mvg,