Re: GNU/Linux voor middelbare scholen

From: gaspard
Subject: Re: GNU/Linux voor middelbare scholen
Date: Tue, 26 Nov 2002 10:23:39 +0100 (CET)

On Tue, 26 Nov 2002, Steven van Impe wrote:

> idd
>
> en tegen dat mijn linux kennis een beetje op punt staat zijn we ook weeral
> een half jaarke verder :)

Der zal waarschijnlijk toch iets zijn waarover je iets afweet. Ik ben ook
maar een gewone gebruiker, nochtans ik schrijf ook aan die cursus. Het is
allemaal een kwestie van eens proberen en de stappen uileggen die je
gevolgd hebt. Was jij niet bezig met een netwerkje thuis?

'k Zal je anders de onderwerpen die nog overblijven, eens doorsturen.

> (ik was nogal populair bij het secretariaat van mijn vroegere school, dus
> als ik da vriendelijk ga vragen zou het wel kunnen dat ik daar ewa uitleg
> mag gaan geven over gnu/linux, in een klein lessenreekske, dan wel na de
> lesuren ...

Ge kunt altijd zeggen dat er een lessenreeks wordt georganiseerd...