Re: GNU/Linux voor middelbare scholen

From: gaspard
Subject: Re: GNU/Linux voor middelbare scholen
Date: Wed, 27 Nov 2002 12:09:45 +0100

On Wed, 27 Nov 2002, Didier Moens wrote:

> Date: Wed, 27 Nov 2002 11:54:32 +0100
> From: Didier Moens <address@hidden>
> Newsgroups: rug.zeus
> Subject: Re: GNU/Linux voor middelbare scholen

> Dat was ook mijn punt niet.
>
> Je zult echter sowieso geconfronteerd worden met de vraag naar vrije
> (beer/speech) hassle-free vervangproducten voor Access, DreamWeaver, ...
> en die zijn er gewoonweg niet.
>

> Het is dan een extra troef wanneer je naar (proprietary) oplossingen kan
> verwijzen, eerder dan ze vanuit principieel standpunt categoriek te negeren.

Ja, da's inderdaad waar. Maar die proprietary oplossingen interesseren ons
niet (niet kwaad bedoeld, gewoon, je kunt je niet met alles bezighouden).
En ik vind het nogal moeilijk/gevaarlijk om mensen iets aan te raden dat
ik zelf niet ken.

Maar als er een niet vrij alternatief beschikbaar is en ik ken het, dan
zal ik dat zeker vermelden (misschien wel niet in de cursus zelf :)).

mvg,